Våra kundomdömen
Kan verkligen rekommendera detta företag. Snabba och tillmötesgående. Var verkligen bra på alla sätt. Speciellt tack till flyttstädningen. Så noggrann och trevlig. Full pott från mig.
Det gick jättebra . Bra jobbat av alla!
Mycket bra och försiktiga med våra ömtåliga grejer. Nöjda!
Mkt bra flyttfirma! Bra service och snabba!
De hjälpte oss med flytt från Trollhättan till Halmstad. Enda jag har och klaga på var kommunikationen, de blev sena 1 h pga vädret men de ringde inte förrän det var dags att mötas upp.Annars bra service. Alla våra möbler kom utan skador. De jobbade effektivt. Duktiga flytt-killar. Vi är nöjda.
Mycket bra, äldre och mycket respektfulla unga män, äldre och snabbare
Mycket bra.
Duktiga , pålitliga och trevliga.
Väldigt nöjd! Verkligen värt varenda krona!Super duktiga killar som hjälpte oss i Markaryd! Jättesnabba och var väldigt försiktiga med alla saker!Rekommenderar detta starkt!
Toppen! Trevliga killar och snabbt gick det också. Flyttade allt mitt från min studentlägenhet till en annan på bara 2,5 timme. Plastade in det som behövdes åt mig och tog väl hand om sakerna.