Våra kundomdömen
De hjälpte oss med flytt från Trollhättan till Halmstad. Enda jag har och klaga på var kommunikationen, de blev sena 1 h pga vädret men de ringde inte förrän det var dags att mötas upp.Annars bra service. Alla våra möbler kom utan skador. De jobbade effektivt. Duktiga flytt-killar. Vi är nöjda.
Jätte bra jobb snabba på de dom gör väldigt nöjd är jag. Hjälp med stora och små saker väldigt professionella arbetare. Tarek o Mohib rekommenderar vi verkligen om ni söker hjälp med flytt och städ.
Mycket väl utfört arbete. Snabb och vänlig personal.
Superbra, snabba och effektiva. Inga skador, pålitliga och vi är mycket nöjda!
Svar från ägaren: Tack så mycket för din fina ord🌹
Mycket bra, äldre och mycket respektfulla unga män, äldre och snabbare
Duktiga , pålitliga och trevliga.
Allt gick smidigt. Hade lite för mycket saker men de körde ytterligare ett lass efter att vi kommit vi överens om rimligt pris.
Svar från ägaren: Stort tack för din kommentar om oss 🌹
Mycket bra.
Bra jobbat
Väldigt trevliga och mötesgående personal rekommenderar starkt !
Svar från ägaren: Tack för fina ord 🌹😊