Våra kundomdömen

Super. Tid höllJättebra jobbat
Smidigt och snabbt!
Svar från ägaren: Tack 🌹
Mycket bra och försiktiga med våra ömtåliga grejer. Nöjda!
Duktiga , pålitliga och trevliga.
Mycket bra
Svar från ägaren: Tack så mycket
Bästa flyttfirman jag någonsin anlitat 👌💯💯💯
Kanon 😃
Toppen! Trevliga killar och snabbt gick det också. Flyttade allt mitt från min studentlägenhet till en annan på bara 2,5 timme. Plastade in det som behövdes åt mig och tog väl hand om sakerna.
Killarna var jätteduktiga och noggranna med all våra möbler. Hade med filtar och virade möbler i plast. Rekommenderar starkt
js_loader