Våra kundomdömen

De hjälpte oss med flytt från Trollhättan till Halmstad. Enda jag har och klaga på var kommunikationen, de blev sena 1 h pga vädret men de ringde inte förrän det var dags att mötas upp.Annars bra service. Alla våra möbler kom utan skador. De jobbade effektivt. Duktiga flytt-killar. Vi är nöjda.
Mycket väl utfört arbete. Snabb och vänlig personal.
Toppen killar, smidigt flytt. Rekommenderas
Super nöjd, trevliga och duktiga
Killarna var jätteduktiga och noggranna med all våra möbler. Hade med filtar och virade möbler i plast. Rekommenderar starkt
Kan verkligen rekommendera detta företag. Snabba och tillmötesgående. Var verkligen bra på alla sätt. Speciellt tack till flyttstädningen. Så noggrann och trevlig. Full pott från mig.
Super bra och smidigt ✌️
Smidigt och snabbt!
Svar från ägaren: Tack 🌹
Kanon 😃
js_loader